Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

marketing on fire

ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 
το δυκτιακο μαρκετινγκ κάνει συνηθισμένους ανθρώπους ασυνήθιστα πλούσιους .
Πριν γίνει αυτο θα σου δείξω ενα τροπο για 200-300 αυτη την εβδομάδα .
Ειναι πιο απλό απο τι φαίνεται . Απλα θέλω  να σκεφτείς το εξής : εάν αυτη τη εβδομάδα άνοιγες ενα μαγαζί σε εναν εμπορικό δρόμο οι γνωστοί σου , οι φίλοι , οι συγγενείς και κάποιοι γείτονες εάν τους ενημερώνες για αυτη σου την επιχειρηματική κίνηση δεν θα αγόραζαν ενα με δυο προιόντα των είκοσι ευρώ ; 
Στην πραγματικότητα αυτο συμβενει σε καθε επιχειρηση αλλά λόγω οτι τα μηνιαία έξοδα ειναι πολλά δεν φαίνονται σαν κέρδος .
Στο δυκτιακο όμως μαρκετινγκ δεν υπαρχουν αυτα τα έξοδα ετσι όλο το ποσό αυτο ειναι κέρδος για τον συνεργάτη .
Στη συνέχεια για πιο μεγάλα ποσά απλα αυτο που χρειάζεται ειναι να εκπεδευσουμε πέντε άτομα και να δείξουμε αυτόν τον τροπο για να κερδίσουν και αυτοί τα δικά τους τριακόσια ευρώ μεσα σε μια εβδομάδα . 
Σε αυτο το επίπεδο εμείς που υποστηρίξαμε και διδάξαμε τον τροπο σε αυτα τα πέντε άτομα τα κέρδη δηλαδή τα μπόνους μας ειναι περίπου στα  χίλια ευρώ το μηνα που θα επιτευχθεί αυτο .
Συνεχώς θα υπαρχουν άτομα που θα εχουν ανάγκη αυτα τα χρηματα είτε να πληρώσουν μια δόση , εναν λογαριασμό η να αγοράσουν οτιδήποτε .
Οποίο και εάν ειναι το αποτέλεσμα πάντα ο συνεργάτης ειναι κερδισμένος γιατι δεν ρισκάρει κατι .
Η ευκαιρία αυτη ειναι πολυ μεγάλη σε οποίον την κατανοήσει και φυσικά αποφασίσει να την βάλει σε πράξη . Να εργαστεί έξυπνα και στρατηγικά . Ολα αυτα τα ποσά ειναι ενδεικτικά προέρχονται μόνο μεσα απο αφοσίωση εκπαίδευση και εργασία .
Ακόμα και πενήντα ευρώ να βγάλει κάποιος και να πάρει προιόντα για τον εαυτό του ειναι κερδισμένος δηλαδή ένας έξυπνος καταναλωτής .

Για να λειτουργήσει αυτο το είδους μάρκετιγκ χρειάζεται να το κρατάμε απλό για να μπορει να αναπαράγεται και να πολλαπλασιάζεται η επιχειρηση μας . Δεν ειναι πρόσθεση αλλά πολλαπλασιασμός .
Το δεύτερο σημαντικό στοιχείο ειναι όλη αυτη τη δράση να την κάνουμε γρήγορα και οργανωμένα . 
Με αυτόν τον τροπο δημιουργούμε μια λίστα εκατό ανθρώπων που γνωρίζουμε γύρω μας και απο αυτους επιλέγουμε τους εικοσιπέντε με τριάντα που θα επικοινωνήσουμε άμεσα και θα αποτελέσουν τους πρώτους μας καταναλωτές .
Θέτουμε τον πρώτο στόχο μας γραπτά και τον βάζουμε κάπου για να τον βλέπουμε καθε μέρα . 
Το επάγγελμα αυτο εχει την δυναμική να μας δώσει τόσα όσα δεν μπορούμε να φανταστούμε οταν το δουλεύουμε με τον σωστό τροπο .
Η εταιρια η οποία ειναι ο συνεργάτης μας προμηθεύει με προιόντα εξαιρετικής ποιότητας και μας αποδίδει τα μπόνους καθε μηνα βάσει της ανάπτυξης που εχουμε .
Η επιτυχία σαν ανεξάρτητοι συνεργάτες ειναι αποκλειστική δίκη μας ευθύνη .
Απαραίτητο στοιχείο ειναι να κατανοήσουμε τα συστατικά εκείνα που επιδρούν θετικά στην προσπάθεια που καταβάλουμε καθημερινά .
Η γνώση αυτη δεν διδάσκεται σε κάποιο πανεπιστήμιο .τα λάθη και η ακόρεστη επιμονή για επιτυχία κάνανε τους μεγαλύτερους δικτιοτες στον κόσμο να καταγράψουν ορισμένες ενέργειες που ειναι αποτελεσματικές .
Στην πραγματικότητα ειναι μια επιχειρηση ανθρώπων . Αυτός που νιώθει τον παλμό των ανθρώπων βρίσκεται αυτόματα σε πλεονεκτική θέση .
Η φύση της ανθρώπινης προσωπικότητας ανταποκρίνεται με τον ίδιο τροπο σε καθε εποχή .επανω σε αυτο στηρίζεται και η επιστήμη της ιστορίας .
Δηλαδή εάν κάποιος κατανοήσει αυτα τα στοιχεία , εκπαιδευτεί και αφιερώσει χρονο και προσπάθεια τα αποτελέσματα που θα εχει ειναι απολύτως μετρήσιμα .
Η συνεχής προσπάθεια για ανάπτυξη και επιτυχια ειναι το πρώτο σημαντικό χαρακτηριστικό των ατόμων με τα οποία θα συνεργαστούμε και θα εντάξουμε στην ομάδα μας . 
Στην αρχή θα φαίνονται ολα πολυ δύσκολα χωρις να υπάρχει κανένα αποτέλεσμα .
Σιγά σιγά όσο μαθαίνουμε τόνο τροπο που πρέπει να κινούμαστε θα φαντάζει πιο πολυ με ενα διασκεδαστικό παιχνίδι . 
Ετσι θα χτίσουμε μια διασκεδαστική επιχειρηση που οι άνθρωποι θα θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας .














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Writing About What You Love?

Writing About What You Love? That's the most common cliché amongst bloggers, online experts and internet entrepreneurs. I'm sure yo...